Oldalak

2013. február 10., vasárnap

Pause

Sziasztok!
Van egy bejelenteni valóm, ami egyesek számára talán szomorú hír is lehet.Sajnálom, de egy időre felfüggesztem ezt a blogom.Fogalmam sincs, meddig fog tartani ez a szünet, de azt már előre megígérhetem, hogy 1 hónapig biztosan.Természetesen ez nem azt jelenti, hogy abbahagyom az írását, meg úgy általában az írást.Előbbi azért nem, mert mindenképpen folytatni szeretném ezt a történetet, utóbbi pedig azért, mert a másik blogom ( Ordinary Princess ), továbbra is "üzemel".
És akkor most hadd ejtsek pár - vagy több - szót a döntésem okáról.Eleinte még hatalmas kedvvel álltam neki az éppen soron következő fejezetnek, csak ahogy a fejezetek száma nőtt, a lelkesedésem úgy hagyott egyre alább.Ezt már úgy a 7.fejezet körül is éreztem, de igazán a 9.rész megírása közben ébredtem rá, hogy szinte már kényszerből fogok hozzá a folytatáshoz.Ebben egy szikrányi öröm, "szívvel-lélekkel"-érzés sincsen meg, ez a tény pedig szemmel láthatóan rontja a színvonalat.Az imént említett fejezetnek az eleje még úgy-ahogy elmegy, de körülbelül a közepétől kezdve egészen a végéig, egyszerűen szörnyű.Tele van unalmas párbeszédekkel és lényegtelen mondatokkal, amik már csak "töltelékként" kerültek oda.Összességében, én túlságosan szeretem ezt a sztorit ahhoz, hogy ilyennel szétromboljam az egészet, ezért tartok egy szünetet és később - határozatlan idő elteltével - újra nekifogok.Aminek igazán örülök, hogy még a 10.fejezetet befejeztem, ugyanis ez egyfajta lezárást is jelent a történetben, így nem kell a "levegőben lógva" hagynom ezt az egészet.
Nos, ennyi lettem volna, majd valamikor újra jelentkezem. :)



1 megjegyzés:

  1. Sziaaa imádom a blogod!! <3 Már 2 hónapja szüneteeeel :O anyira várom már az újra indulást :) remélem eszedbe se jut abba hagyni pusszi *-*

    VálaszTörlés