Oldalak

2013. január 27., vasárnap

Chapter 8 ~ Supersis

Hello! :))
Itt van a 8.fejezet, remélem tetszik, komikat kérek ;)) 5 "Tetszik" után jön a következő! xx alice. ~




~MELANIE~

-Srácok, 5 perc múlva kezdődik a próba! - kiáltotta egy férfi tisztes távolságból, és csak remélhette, hogy a fiúk - a csukott ajtón keresztül - meghallják figyelmeztetését. - Hahó!
-Majd én szólok nekik - fordultam felé, ugyanis láttam rajta, hogy sietne.
-Köszönöm - erőltetett az arcára egy gyors mosolyt, majd megfordult, és sebes léptekkel otthagyott minket.Nancy-t, Heather-t, és engem.
-Mindjárt jövök - szóltam oda a lányoknak, és az öltöző felé vettem az irányt.Kettőt kopogtattam az ajtón, és vártam.
-Gyere! - szűrődött ki valamelyikük hangja, mire megilletődve ugyan, de lenyomtam a kilincset, és beléptem a kis helységbe.Nem mondhatom, hogy halaszthatatlanul fontos dolgokkal voltak elfoglalva; Niall szokásához híven evett, a többiek pedig vagy mobiloztak, vagy pakolásztak, esetleg az ablakban lógtak (?).
-Louis, mit művelsz? - néztem rá értetlenül.
-Nem nyílik. - magyarázta.
-Ó, vagy úgy. - ráncoltam a szemöldököm.Nem, nem próbálom megérteni, hogy miért nem egy biztonsági őrnek szólt, vagy valami.Nála ez elvileg természetes. - 3 perc múlva kezdődik a próbátok.
-Basszus, még be kell hangolnom a gitárom! - kapott észbe Niall, gyorsan félretette a kezében tartott pizzaszeletet, és mit sem törődve azzal, hogy a keze konkrétan úszik a zsírban és olajban, a hangszer után nyúlt. - Mennyi időnk van még?
-Hallod, lesz még időd behangolni a próba után, de ne most állj neki, mert sosem végzünk! - kérte Zayn.
-És akkor szerinted mikor?Fél óránk lesz a koncertig. - méltatlankodott.
-Ha hanyagolod az evést arra az időre, akkor bőven bele fog férni - nyugtatta meg Hazza.Na, a szöszi ekkor esett gondolkozóba.Úgy tűnik, a kajával sikerült őt kellőképpen elbizonytalanítani.
-Neem, inkább behangolom most - rázta a fejét némi töprengés után, és visszahuppant a székbe.
-Ember, ne szórakozz már, gyere! - szólt rá Louis, aki addigra sikeresen kinyitotta az ablakot.
Niall kelletlenül feltápászkodott, és dünnyögve követte a fiúkat.Eredetileg én is velük tartottam volna, de eszembe jutott valami.

~NIALL~

-And let me kiss you - énekelte Hazza a dal legutolsó sorát.
-Éés, ennyi! - állt fel elégedetten William, aki ma végigkísérte a hangpróbánkat. - Nagyszerű!Ha ez így fog menni a koncerten is, garantált lesz a siker!Komolyan, egyszerűen...
-Jó, oké, tudjuk. - szólt közbe Zayn fáradtan. - Megoldható, hogy odatekerünk ahhoz a részhez, ahol elengedsz minket?
-Menjetek - legyintett Will. - 20 perc múlva itt találkozunk!
Szótlanul baktattunk az öltözőnk felé, és mindennél jobban vágytunk egy kis pihenésre.Hiszen leénekeltük majdnem az egész TMH albumot.A koncert pedig még csak ezután jön.
Ahogy azonban a kezembe vettem a gitárom, azonnal feltűnt valami.Határozottan máshogy szólt, mint a próba ezelőtt.Most vagy ennyire rövid a memóriám, vagy egy titokzatos valaki besegített nekem.
-Ki volt utoljára itt? - emeltem fel a fejem.
-Mel jött ki utánunk, nem? - kérdezett vissza Liam.
-És ő tud gitározni?
-Nem hiszem.Mert? - tűnődött.
-Mert be van hangolva. - közöltem.
-2 hónapja, hogy újra találkoztunk vele, csak elmondta volna. - rántotta meg a vállát Louis.
-Melanie-vel kapcsolatban én már semmin sem csodálkoznék. - felelte Harry, és mivel mindannyian értetlenül bámultunk rá, folytatta. - Most komolyan!4 évig azt sem tudtuk, hogy él.Ti fennakadnátok a gitártudásán?
-Van benne valami. - értett egyet Zayn.
-Nekem van egy ötletem, hogyan deríthetjük ki... - töprengtem.

~NANCY~

-Ne oda!Meglátja! - szörnyülködtem, ugyanis a srácok a szennyestartók közé tervezték elrejteni a Melanie-nek vásárolt gitárt, mondván "ott úgysem keresné senki".Arról azonban csúnyán megfeledkeztek, hogy ebben a házban jóformán csak ő takarít.
-Akkor hova? - értetlenkedett Niall, ami már csak azért is érdekes, mert az ő házában voltunk.Igen, amióta Melanie "meglett", a szöszi vett egy házat itt, New Yorkban, ahol együtt laknak most.Hatan.Nos, ez az oka annak, hogy Mel olyan gyakran meglátogat minket, az albérletben.
-Az mindegy, de valami olyan helyre, aminek semmi köze a takarításhoz - tanácsolta Heather.
-De most miért? - kérdezte Louis. - Ez mindig beválik.
-Nálatok lehet, Mel-nél nem valószínű. - bizonygattam.
-És ez az amit annyira nem értek - csóválta meg a fejét Harry. - Mindig, mielőtt elmegy, közli, hogy egy kis kultúráltságra vágyik.Itt nincs elég?
Ez még így hihető is lett volna, ha nem esik le 2 másodperccel később, a szekrény tetejéről egy halom ruha, amik..khm.. nem igazán voltak virágillatúak.
-Szerintem ezt a témát most le is zárhatjuk - jelentettem ki.

                                                                      ********

-BOLDOG SZÜLINAPOT! - kántáltuk kórusban, amikor Mel fáradtan lebotorkált a lépcsőn, reggel.
-Köszönöm - mosolyodott el hitetlenül, majd mindegyikünket sorban megölelt.
-Van egy meglepetésünk - lépett elé titokzatosan Liam.
-Igen? - kérdezte Melanie, megállás nélkül vigyorogva.
Most én voltam az, aki elésétáltam, kezemben a hangszerrel.
-Boldog szülinapot, Mel! - nyújtottam át neki az ajándékot.
-Istenem! - kapta a szája elé a kezét. - Honnan tudtátok?
-Nem annyira elszigetelt az öltöző fala - mosolygott Heath.
Barátnőnk, úgy tűnt képtelen feldolgozni a történteket.
-Na, gyerünk! - nógatta Liam. - Játssz valamit!
Melanie kissé szégyenlősen ugyan, de belekezdett a dalba.



-Basszus, haver, le sem tagadhatnád. - fordult Niall Liam felé.
-Ami azt illeti, még én sem hallottam énekelni, sem gitározni. - felelte Liam. - Ki tanított meg?
-Az egyik gyakornok a leányotthonban.Sarah - vonogatta a vállát zavartan.
-Ez valami eszméletlen volt - biccentett elismerően Zayn.
Nos, így értük el, hogy Mel-nek egy tökéletes 20.születésnapot szerezzünk.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett... komolyan kövit!!!!

    VálaszTörlés
  2. nagyon szeretem a történeted és remélem hamar hozod a kövi részt!*-* :DD

    VálaszTörlés